2006. szeptember 8.

Csütörtök, de ma péntek van

Érdekes egy mai nap volt. Délelőtt ugye elintéztem a fordítást, majd aztán jöhetett a tomény House nézés, amelyet semmi sem szakított meg, csak egy kis neptun kezelés frissítése, ami nem jött be, de miért is jönne be nekem...lényegtelen. Majd egy rüvid kis megbeszélés után kedvesemmel elmentünk a VIKes gólyabulira, amely hogy is mondjam igen nehezen indult be, és utána sem volt olyan, mint a tavalyi, de hát nem lehet minden olyan jó. Néhány ismerőssel itt is összefutottam, mert miért ne.

Most itt vagyok hajnalok hajnalán és bújom a neptunt, de nem tudom minek, csak felidegesít. Felvettem minden térgyat amit tudtam, nem indul mégsem ebből meg abból itt-ott óra, kereszt, meg ilyenek, de sajnos nem, így vaélszeg inkább megcsinálom ezt a félévet jól és lemondok az ösztöndíjról, nem mintha most olyan sokat kaptam volna, de kicsit másképpen állok hozzá a dolgokhoz. Inkább a minőség, mint a mennyiség. AAAAA idegesít ez a szar neptun, na mindegy vége lesz ennek az egésznek azt normálisan leszek és kibírom, hogy csak tanuljak és semmi mást az egyetemen....AAAAA. Abbahagoym, mert csak felhúzom magam mégjobban. Holnap.. azaz még ma dolgoznom is kell....

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése