2006. szeptember 6.

Na akkor elvileg mától minden nap blog

Már most az elején közlöm minden lehetséges olvasómmal, hogy nem és mégegyszer mondom nem vállalok felelősséget az írásomért, hiszen ez nem egy olyan oldal, ahol engem mionősít, hogy hogyan írok, na de igen, de ez akkor sem számít, hiszem itt olyan vagyok amilyen, és sietesően írok és nem nézek oda, hogy mikor hol miként gépelem el.

Tehát azt mondta, hogy mostantól napi blogolás lesz, vagyis megpróbálok mindig valami rövidet írni, még nem tudom, hogyan fogom megoldani, de megpróbálom, hiszen olyan ügyes okos vagyok.

Akkor kezdem mondjuk a hetemmel röviden és velősen. Reghét van, azaz fel kellene vennem a tárgyaimat, amit anno már felvettem, csak fel kellene még egyet, de nem tudom mert nem tudok csatlakozni a rendszerhez, mert vagy elvileg nem tudok mert sokan vannak, vagy karbantartják, szóval teljesen mindegy szarok az egészbe.

Tegnap közölték velem, hogy lenne egy fordítói meló, egy cégnek és hivatalosan meg is jelenne majd a játék, ami nem más lenne mint a Gothic 3, ha ez esetleg valakinek mond valamit, de még meg kell beszélni pontosan a céggel minden részletet, azt mehet is a móka... lefordítani 200 000 szót.

Mai reggelm úgy kezdődött, hogy tegnap este kedves barátnőmmel, Nomival megbeszéltük, hogy reggel hétkor felébreszt engem, mikor ő s kell, hogy felvegye benn BCE-n (gyengébbek kedvéért Kööözgáááz) a tárgyat, meg is tette, szóval na azért kellett nekem is olyan hamar kipatanni valamirevaló ágyamból, mert nekem is tárgyat kellett volna felvenni, mert azt írták nekem, hogy reggel nyolcra rendben lesz rendszer...hát nem lett az, így nem vettem fel...

Ehelyett elkezdtem ezt azt nézni, majd egy House részt, amely éppen befejeződött volna az áramszünet kezdetéig, erre nem, levágta az elmű, várhatott volna még 30 másodpercet mire vége lesz. Na mindegy.

Indultam be egyetem hátáha hátha ott jobban megy a neptun, nem mentem volna be ha lett volna nálam áram... de hát kocka vagyok nem tudok áram nélkül meglenni. Szóval nem volt jobb benn a helyzet sem, igaz legalább netezni tudtam, mert neptun az aszar volt ott is, hogy dögölnének meg.

Netezés után taéiztam Andyvel azt kajoltam egy jót valamelyik menzán, majd bementem koleszba megnézni milyen szobája van a 11. emeleten, hát nem sokkal jobb, mint a másik haveromnak, bár valszeg azért mert minden szoba egyforma. Meg játszpttunk valami autós focival, kcsit izgalmas volt, de nem is tudom miért na mindegy...

Haza kellett jönnöm, mert el kellett intézni valamit. Na azóta itt vagyok netelek, House-t nézek, Gergővel beszélgetek, Giggancs blogja fogott meg, hogy blogoljak, mert olyan jó olvasni másét.

Úgy lennék megint gólya, mennek azt csak isznak és buliznak a héten.. persze elmehetnék velük, de nem ismerek senkit, bár lehet engem ismernek, na mindegy az egom az egekben...

Megyek fürödni azt nézek egy kis House-t, azt hajnalban meglesem Neptun.Net.



House fanoknak

Ezt meg a neptun fanoknak, illetve utálóknak:
http://nor01.fw.hu/doc/neptun.html
http://www.freeweb.hu/blas3/vicc/025.html

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése