2006. október 11.

Napok

Reggel sikerült elaludnom, amit nem tudom hogyan csináltam, mert még soha, de soha nemsikerült. Fel is húztam a telefonomat, de nem tudom, hogy miért de nem csöngött vagy nem ébredtem fel... Na mindegy. Kihagytam a mai napot, azz nem mert este megyek fizikára. Viszont most mindjárt kajolok és aztán dolgozm egy kicsit, meg amikor hazajöttem akkor is. Holnap mamám lemegy anyámhoz, így kicsit több hogy is mondjam szabadidőm lesz. Végre nem fog senki zaklatni, akkro kelek mikor akarok, akkor eszem, mikor akarok... király lesz.

Tegnap összefuttotm Gergővel, mert hát vele is kell beszélgetni, meg éppen mind a ketten ráértünk. Éppen ment ZH-zni én meg Kommunikációra, szóval mindkettőnknek faján teltek utána dolgai. Viszont utána semmi extra nem volt, csak tanulás helyett dolgoztam és szépen utána, közben Java Development Kitet szedtem le, amivel aztán elkészítettem első mobilos alkalmazásomat a telefonromra, és egész szépen működött, szóval nagyon büszke voltam magamra:) Bár nem votl semmi extra, mert mindenki meg tudta volna csinálni, egyszerű drag and drop volt.

Ezt a képet most csináltam... Nem tudom miért, csak hogy kelljen ide is betenni valamit.

2 hozzászólás:

Sony500 írta...

Majd mutasd má' meg azt a progit, mert nekem is van egy ilyen java applikációm és érdekelne, hogy te milyen megoldásokat alkalmaztál. ;-)

Névtelen írta...

Jó a kacsád, Panyó ^ ^

Megjegyzés küldése