2006. december 9.

Blogger Beta

Egyszer már írtam róla, hogy kipróbálhattam úgymond kedves kis Blogger Betat, de csak Gmail felhasználói fiókommal és nem akartam újat kezdeni, mert ott volt egy csomó kedves kis postom, amit nem szerettem volna, ha elveszne. Ma lehetőségem adódott, hogy áttegyem az új rendszerbe a régi blogomat. Azt kell, hogy mondjam egyre egyszerűbben lehet kezelni mindent. Ha van egy alap designod, akkor nem kell a kódban turizni, hanem egy egyszerű felületen hozzá lehet úgymond blokkokat adni a rendszerhez, és sokkal egyszerűbben adminisztrálható. A másik újítás úgymond ebben a rendszerben a kedves címkék hozzáadása, aminek első körben nem tudtam mi értelme van, viszont nagyon jó abban, hogy ha felcímkézünk egy bejegyzést, akkor úgymond röviden összefoglalja, hogy mi lesz benne. Szóval jó dolog. Na akkor ezennel birtokba is vettem.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése