2006. december 9.

BSZ + Kommunikáció

Úgy gondolta, hogy ezt a bejegyzést visszadátumozom negyedikére, amikor is írtuk a BSZ második Zht, de úgy gondoltam, hogy teljesen feleslegesen tenném meg, mert akkor csak bajban lennék az egésszel, pedig nem is akkor írtam. Na mindegy... megint hülyeségeket beszélek. Szóval a lényeg az, hogy meglett a BSZ Zhm és ennek nagyon örülök. Igaz az eredményt még aznap, azaz már másnap hajnali egykor tudtam meg kedves gyakvezérm Zee oldalán, mikor is éppen kommunikáció Zhra tanultam, ami aztán elég jól sikert, mert M.I.S.A. segítségével mindent lepuskáztunk. Meg volt egy kedves lány is még ott, aki segített nekünk, csak éppen az elején nagyon azt hitte, hogy nézik, hogy mennyire puskázunk így nagyon lebaszott minket, hogy hogyan képzeljük azt hogy itt felolvassuk azt, hogy mit ír. Ez azért volt mert nem tudtam M.I.S.A.-nak elolvasni az írását:D Akkor röviden ennyit akartam most ide írni.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése