2007. december 17.

Half-Life + kiegészítők

Mai napon egy kis szar tanulás közben sikerült befejeznem a Half-Life univerzum első szériájának az újrajátszását. Azért döntöttem úgy, hogy újra előveszem, mert annyira megfogott az Episode 2 a második szériából, hogy az valami hihetetlen és gondoltam, akkor toljuk le elölről megint. Tehát sorrendben: Half-Life, Half-Life: Blue Shift, Half-Life: Opposing Force. Nos már csak szart kell tovább tanulnom és jöhet a második széria. Sőt most mondom azoknak, akik azt hitték, hogy vége lesz az Episode 3-mal a HL széria, hogy elvileg jön majd a Half-Life 3, bár ezt még nem jelentették be. Nos lesz olyan érzésem, hogy akkor kell majd nekem egy új gépet venni, vagy egy konzolt.

4 hozzászólás:

Névtelen írta...

Opposing Force nem a Blue Shift előtt volt?:D Muszály belekötnöm vmibe, valszámot taanulok... :D

Panyi írta...

Előbb volt, de én nem tudtam, szóval fordítva vittem végig:D Na majd legközelebb tudni fogom. De opposing Force jobb volt. Muszáj meg JJJJJ nem ly:D

Névtelen írta...

nekem megvan a sima hl 1
és nagyon kéne a 2 kiegészítöje
valaki nem tudja honnan tudnák hozzájutni?

Panyi írta...

Steamen meg tudod venni, de már csak ott.

Megjegyzés küldése