2007. december 21.

Számítógép-Architechtúra abszolválva

Hát ilyen dolgo is ritkán történik velem, mint ami most történt. Most volt az első olyan félév, hogy pótlási héten nem volt semmi dolgom, nem kellett semmit pótolni. Viszont helyette csinálhattam egy elővizsgát, ami nagyon jól esett, és ha teljesítem akkor már csak öt vizsgám lenne vizsgaidőszakban. Az elővizsga nem más volt mint a szar. Vagy egy hetet, helyette olyan 5 napot olvastam ezt a szart, aminek eredménye meg is jött. Vizsga tegnap, Beugró kitölt és nagyon jó vagyok, benn vagyok még. Kitölt utána nagyfeladatok egy óra alatt a két óra helyett. Majd délután vissza eredményhirdetés és kiderült hogy ÖTÖS lett, ÖTÖS!!!! Ilyen sem volt még. Szóval most nagyon örülök!!!!!!

1 hozzászólás:

RaveAir írta...

Gratulálok hozzá! Lehetőleg ebben a vizsgaidőszakban más jegyet ne is nagyon szerezz. ;)

Megjegyzés küldése