2007. december 28.

Serj Tankian - Elect The Dead [Limited Edition]

Remélem sokan közületek ismeritek a System of a Downt, mert azt kell mondanom, hogy az örmények jól oda tolták magukat amerikába és sokkal jobb szöveget írnak, mint más honos zenekarok. Csapatnál fogva soha nem tudom személy szerint, hogy kik alakítják, de azt tudom, hogy jók. Nemrég azonban felhívták rá a figyelmem, hogy az énekesük csinált egy szólóalbumot, ami fantasztikusra sikerült és tényleg, meghallgattam és nagyon odabaszós. Mint a SoAD, de azért nem mégsem. Tessék hallgatni: Serj Tankian - Elect The Dead [Limited Edition]

1 hozzászólás:

Névtelen írta...

msneden láttam, hogy megy serj tankian megy nálad, amúgy is nagyon ismerős volt a név, hát rákerestem youtubeon. meg is leltem az empty walls-t, és tényleg ezt hallottam kb. másfél hónapja mtv-n. tényleg nagyon ott van!

Megjegyzés küldése