2007. augusztus 14.

2 éves a blogom

Na már én is elmondhatom magamról, hogy igazi blogger vagy, hiszen már több mint 2 éves a blogom, egészen pontosan egy két éves és egy napos, mert az első bejegyzésemet még 2005. augusztus 13. 10 óra 39 perckor jegyeztem be a Google Blogger szolgáltatásában, amely azóta nagyon sok mindent átélt és egyre inkább felhasználó barátabb és jobb lett. Nem is tudom már miért kezdtem el blogolni, de azt hiszem, hogy ezzel is adjak hírt magamról haveroknak, mert ugye kevés az egyetemista ideje, főleg nekem, aki nem csak egyetemre jár, hanem van más egyéb kellemesnek mondható munkáim is. Na meg akkor kezdődött igazán a blogos láz Magyarországon, akikből aztán szépen nőtt ki rendesen ember, aki aztán nagyobb oldalak blogjaiként üzemelnek és szépen van látogatújuk. De én inkább maradtam magam és fejlesztem a Magyarítások Portálamat, ami kicsit nagyobb látogatottsággal bír!

4 hozzászólás:

Alwares írta...

Én hamarosan el fogom indítani új blogomat, ami xbox360-as dolgokkal fog foglalkozni és majd látogató is lesz remélhetőleg. Persze nem egy Mayor Nelson féle lesz :D No meg megmarad a régi blogom is...

Névtelen írta...

Szép kor, grat!

RaveAir írta...

Én is szeretnék gratulálni ehhez a jubileumhoz!

Névtelen írta...

Grat!

Megjegyzés küldése