2007. augusztus 11.

Ocean's Eleven - The Original

A mai portál hegesztés után úgy döntöttem, hogy már elég volt ebből a kockulásból és inkább leülök a tévé elé ugyanezt tenni. Ahogy böngésztem az m1 műsorkínálatát, észrevettem, hogy valami Dicső tizenegyet adnak azonnal, amelynek az alcíme Ocean’s Eleven volt. Na mondom ez érdekes. Azt hittem, hogy George Clooney és barátai által fémjelzett filmnek nem volt magyar megfelelője, de gondoltam azért tévedtem, de azért még megböngésztem a teletexten és láttam, hogy bizony ezt 1960-ban gyártották, méghozzá az akkori nagy nevekkel: Frank Sinatra, Dean Martin, Sammy Davis Jr., Peter Lawford, Joey Bishop és a többiek.. Na, mondom, akkor megint régről nyúltak le. Szóval aki látta a Dzsordzsos kiadást, akkor körülbelül ugyanerről szól. Danny Ocean falja a nőket haverjával, majd azon gondolkoznak, hogy a nagy csapatot össze kell hozni megint. Itt a nagy csapat a 82-es deszantosok a második világháborúból. Unatkoznak, szóval gondolja Danny, hogy ki kellene rabolni mondjuk öt kaszinót Las Vegasban. Összeszedik emberek, megtervezik, azt jön a finálé, amit nem lövök le. Bár mondjuk ugyan olyan jó, mint a Clooney féle, de itt kevésbé tervezik meg az akciót, nagyobb a kerettörténet és csak kisebb a tevékenység és a rablás, viszont ettől még üde színfolt. Szóval akinek van lehetősége rá az tekintse meg.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése