2007. augusztus 23.

Aquaréna

Kicsit már nagyon lemaradtam a blogírásban, de ez annak volt köszönhető, hogy nem értem rá írni, mert nem voltam itthon.

Múlt csütörtökön melóztam egy kicsit és kiderült, hogy van egy kis szabadidőm, így Nóri szervezésében elmentünk Nomimmal a mogyoródi Aquarénába. 9-es reggeli tali örsön. Nóri sehol, de semmi vész, mert jön egy 10 perc. Csak éppen az volt a gond, hogy a HÉV az 9kor ment el és utána már csak 9:45kor ment a következő, szóval kellett egy kicsit várni.
Azt leszálltunk Mogyoródon, azt később kiderült, hogy eggyel előbb szálltunk volna le, akkor sokkal kevesebbet kellett volna gyalogolni, bár így utólag azért nem annyira, de azért egy kicsivel.

Szóval nem is tudom mit is mondhatnék erről a kedves kis vízi parkról. Csak annyit, hogy sokan vannak mindig és, hogy első látásra kicsinek tűnik, de aztán ha jobban belegondolsz, akkor bőven elég. Valamint, ha elsőnek mész, akkor mint a mondás mondja: minden újszülöttnek minden rég vicc új. Tehát a csúszdák nekünk is újak voltak, de a végére azért már nem, és mondjuk másnap már nem mentem volna vissza, mert azért egy picikét drága volt a belépő, de azért megfelelően szórakoztunk érte. Majd jövőre is elnézünk ide, vagy legfeljebb nem ide, hanem máshova…

2 hozzászólás:

Névtelen írta...

Haha, hát ez nagyon tetszett. Fő a határozottság. Amint vmit kijelentettél, egyből meg is cáfoltad :D. Még elolvasom párszor.

Panyi írta...

:D

Megjegyzés küldése