2007. augusztus 23.

Hétvége és augusztus 20.

Aquaréna után azonnal Nagymarosra mentünk Nomim unokatesójával, akik elég érdekes és mondjuk elég érdekesen is vezet, de ez már mástészta. Kezdetben viszont úgy volt, hogy vonattal megyünk, de később jött ez az opció, szerencsénkre, mert annyira fáradtak voltunk, hogy szerintem csak másnap mentünk volna.

Na és hogy mit csináltunk ott? Hát semmit, és ez volt benne a legjobb… na jó úsztunk, ettünk, aludtunk… ennyit semmi mást. Szóval igazi nagy pihenés volt. Ott augusztus 19-én volt tűzijáték, hogy esetleg, aki le szeretne menni a pestire, az itt se maradjon le erről. Na és akkor ami pedig a 20-t illeti, na akkor mivel nagyon nem tudták, hogy mi lesz, hogy most esni fog vagy nem, azt úgy döntöttünk már, hogy nem tesszük ki lábunkat, mert már láttuk sokszor, meg már lusták is voltunk… Szóval ennyi volt 20… Nem szeretem ezt a nagy felhajtást… Mondjuk egy bummot odaajándékozhatnának nekem és azt mondjuk elkölteném, ahelyett, hogy kilőnék…

1 hozzászólás:

RaveAir írta...

Mit jelent, hogy érdekesen vezet? :D

Amúgy ezt az augusztus 20-ai tüzijátékolást én sem értem. Inkább adnák nekem a pénzt, minthogy így kidobják az ablakon...

Megjegyzés küldése