2007. augusztus 14.

Állatkert

Hétfőn, sok halasztást követően sikerült eljutnunk barátnőmmel a Budapesti Állat- és Növénykertbe. Utoljára azt hiszem, vagy 10 éve voltam, vagy lehet még több, de sokat nem változott. Vagyis na változott, de azért mindent a helyén megtaláltam. Nem is tudom hol kezdjem. A belépő 1200 volt, mert diákok vagyunk, de egyébként ha nem, akkor 1600. Ezt figyelembe véve, hogy etetni kell az állatokat és nem mindennap jársz ide, egész kellemes az ára. Bár erre nagyanyám azt mondta, hogy semmi pénzért sem jönne el ide, látok elég állatot az utcán, meg bezzeg az ő idejében még csak 2 forint volt. Erre szoktam neki mondani, hogy bezzeg az én időmben volt még Hollywood Multipley mozi, most meg csak Palace van. Na de térjünk vissza az állatkerthez. Kaptunk egy kedves térképet, amin mindenféle információ fennvolt, hogy mit hol találunk, illetve mit hol nem fogunk most találni, mert felújítják a nagy sziklát. Végülis a felújítás szükségszerű, mert már nem egy új az állatkert és az állatoknak is jobb körülményekre van szükségük ha már ott vannak és nézhetjük őket.
Rengeteg állatot láttunk, mindent meg lehet nézni, majdnem mindenki tapizni is lehet, valamint rengeteg az információ és kellemes egy napot el lehet tölteni ott. Szóval egy családi kiruccanásnak megfelel. Minden sarkon egy pad, ahol le lehet ülni, ha már elfáradtál, vagy csak kellemesen szeretnél pihenni egy kicsit. Egy szép kis parkra hasonlít, ahol nincsenek szemetek, nincsenek kutyagumik. Kellene még ilyen szintű közpark, bár ezt már kifejtettem párizsi összefoglalómban...
Jól éreztük magunkat és érdemes lesz majd máskor is elmenni. Majdnem elfelejtettem, hogy a bérlet, 365 napra csak 10ezer forint.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése