2007. július 6.

Párizs - 1-2. nap - Seta, Seta, Seta

Eloszor is semmilyen felelosseget nem vallalok gepelesemert, mert itt csak francia windows van, francia billentyuzettel es semmi sem ott van ahol kellene lennie. Szerencsere azonban at tudtam allitani angolra.

Szoval megerkeztunk minden megtalaltunk, szomjasak lettunk, automata itt is sokkal dragabb, de csak az volt. Fincsi asvanyviz. Kicsit szavakban fogok irni, csak mindent nagyvonalakban, majd utana lesz szumma.

Szoval gep is kesett kicsit, de nem sokat. Megjttunk, Fanny vendeglatonk is kesett kicsit, de nem baj, tudtunk varni, meg azert jobb volt nem egyedul beindulni a nagy parizsba.

RER=HEV mentunk be ami sokkal jobban ki van epitve. Este kis seta, ahol is elaztunk, kicsit rossz volt ido. Akkor este valami francia ennivalo, ami jo volt. Volt benne cukkinim, meg tonhal es valami lepenynek nezett ki. Finom almas suti.
Masnap Versaille es a kastely a kerttel. Seta, seta, seta... elotte meg sok sok sok sok varakozas. Ugyan ez volt Eiffel toronynal is, de mind megerte.
Most pedig iraby az agy, mert mar hulla vagyok.

3 hozzászólás:

Alwares írta...

Hát az utolsó mondaton nem kicsit gondolkodtam XD Jó szórakozást, holnap mondjuk én is elutazom pár napra, de sajna koránt sem párizsba...

Névtelen írta...

hihi. én voltam párizsban nagyon jóóó. ajánom megnézni a : Dorsais (nemtudom hogy kell irni de kiejtve vmi dorszé :P ) aztán a Louvre, no meg a notre dame. ezeket muszáj megnézni

Névtelen írta...

Ja, és utána még az ágy is gyorsabban kerül a látótérbe :P

Megjegyzés küldése