2007. július 16.

Transformers

WoW.... Zsombor után szabadon. Ma megnéztem és én is csak ennyit tudok mondani a Transformers filmről. Nagyon jó lett, de nagyon. Ilyet még nem pipáltam. Élveztem. Az elején szépen nyugodtan indult, be kellett mutatni mindenkit. Ismerős arcok tűntek fel mindenhol. Először is ott volt PrisonBreakből Sucre, utána az egyik bázison a 24ből a Aaron Pierce és sok mindenkit felismertem ám. Szóval be kellett vezetni karakterek, de mikor ez megtörtént utána nem lehetett egyet sem szusszani. A zene fantasztikus volt. Mindenhol a megfelelő dallam csendült fel és nagyon zúzott, ahogy szokás is mondani. Tehát mindenkinek ajánlom a Transformers filmet, nekem meg meg kell néznem valahogyan a rajzfilmet. Valakinek nincsen meg?

1 hozzászólás:

Zsombor írta...

Ugye mondtam én, hogy jó lesz. :) Filmek terén azért már nem vagyok kezdőnek nevezhető.

Megjegyzés küldése