2007. július 17.

R Ó M A

A mai napon befejeztem a Róma második évadát. Nem is tudom, azt hiszem minden egyes összefoglalómat így kezdem, hogy ma befejeztem. (Bár mondjuk Párizsról sem ártana írni) Na megint elkalandoztam egy kicsit.
Történelmi sorozatot nem sokat láttam, vagyis lehet csak akkor még kicsi voltam. Arra emlékszem, hogy a magyarok jók voltak. A látvány akkoriban nem volt az igazi, de mindent pótolt a hiteles történet. A Róma esetén sajnos nem tudok nyilatkozni, hogy az vajh mennyire rugaszkodott el a hiteles dolgoktól, de az biztos, hogy sok név ismerős volt belőle, meg azért a szituációk is. A készítők két 10 részes évadra vágta az egész történetet, de szerintem simán le lehetett volna nyomni. Bár azért ha jobban belegondolunk nem biztos hogy megérte volna. Hiszen ha az elején bukott volna a sorozat, akkor nagyon sok pénzt buktak volna, hiszen egy kosztümös film nem egy olcsó mulatság. A sorozatról még annyit, hogy azért teljesen meg akarátk mutatni a valóságot, szóval van benne sok sok vér, mindent megmutatnak, amit kell. Néha már azt éreztem, hogy ez inkább 18+ sorozat. Főleg akkor amikor 10 percen belül volt sok szeretkezés és plusz egy orgia is (sok sok ember együtt egy szobába és eljátszadoznak egymással). De ennek ellenére nagyon jók voltak a karakterek. Mindenkit nagyon eltaláltak. Nekem a két mellékszereplő Titus Pullo és Lucius Varenus tetszett, bár azért ott is voltak érdekességek, de megmaradtak kedvenceknek.
Aki szereti történelmi témájú sorozatokat, filmeket, az feltétlenül nézze meg!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése