2005. szeptember 16.

Aludni öröm!

Na akkor nézzük csak meg a mai napomat. Reggel felkeltem 45 perccel később, mint kellett volna, így nagyon gyorsan 10 perc alatt megmosakodtam, felöltöztem és elindultam a suliba, azt hittem elkések majd az óráról, de szerencsére nem így történt, így beértem az első Programozás alapismeretek 1 órámra, ahol sikeresen közölték, hogy mi bizony C-ben fogunk programozni, és meg kellene venni egy C könyvet, teljesen mindegy mit csak C-ről szóljon és olvassuk el 1 hét alatt.
Itt lenn van az első programunk:

void main(void);
{
printf("Hello World!\n");
}

Azután volt a testnevelés megbeszélés, ahol sikeresen kiválasztottam a röplabdát, mint tantárgyat, így azt fogom művelni ebben a félévben. Itt mellesleg megjegyezném a Gergőnek, hogy lehetett "Kapuérát" (Bocs de nem tudom hogyan írják!) is választani, amiért ugyan fizetni kellett, de csak 3500FT/félév volt, amiben ugye benne foglaltatik heti két óra edzés.

Azt hiszem egyenlőre ennyit akartam csak!

2 hozzászólás:

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Névtelen írta...

Thx :) Nálunk is van

Megjegyzés küldése