2005. szeptember 18.

Ökörködés

HU, azt hiszem most ideje egy kicsit hosszabban mesélnem erről az ökörködésről. Elindultam úgy délután fél1kor, hogy sikeresen megérkezzek 2re a Római fürdőhöz, azonban sikerült otthon felejtenem az egyetlen jegyemet, amivel kaját is kapok, így vissza kellett térnem szeretett lakásomba, hogy eltegyem a jegyemet. Majd miután elértem a HÉVet, akkor még ott is sikerült kiejtenem a kezemből, majd találkoztam Szamuval és mentünk az ökörre. Ott ittunk ittunk és ittunk, najó nem ilyen sokat, de körülbelül ez volt, ami pedig volt program azok jók voltak, hogy adtak nekünk szám, azt találjuk meg az ellenkező színű és nemű ugyanazon szám birtokosát, csak hát ez nem egy valami nagy ismerkedé, mert megtalálod azt jól van. Na szóval teltek az idő, az ökörből is ettünk, uténa ittunk egy kicsit, majd aztán jött egy vetélkedő, amit szerintem nem kellett volna, mert eléggé uncsi volt, de ez csak az én szerény véleményem. Utána kezdett sötétedni és már hulla fáradtan, álmosan álltam ott, és ráadásul még fáztam egy kicsit. Na akkor eldöntöttem, hogy ideje hazamenni és aludni egyet. Sajnos még a találkozást is le kellett mondanom Jézussal:(

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése