2005. szeptember 14.

Szerda

Na akkor nézzük csak a mai napomat. Felkeltem nyolckor, de az is nagy nehezen ment, de ez annak volt köszönhető, hogy éjfélkor feküdtem le, ugyanis egész este csak beszélgettem és olyan jó volt, hogy csak na, nagyon jól esett és végre kiszakadtam a mindennapi robotból.

Szóval bementem egyetem. Csodálatos kis emelt analízis órám volt, ami nagyon jó volt, megérte szerintem választani, de majd meglátjuk. Utána Bevezetés a számelméletbe (BSZ) gyakorlat volt, ami előtt jó lett volna elolvasni az előadás jegyzetét, és akkor könnyebben ment volna a komplex számokkal a feladatok, de hamar belejöttem és már az órának is vége lett.

Utána találkoztam Jankával, hogy megkapjam az 1000 kérdés 1000 választ franciából, hogy legyen mit tanulni is. Kiderült kell neki Adobe Photoshop a sulijába, mert azt tanulják, mondom akkor odaadom neki az "eredetimet", hogy egészséggel használhassa.

Majd mentem haza - ettem - aludtam - ettem - blogot, hírt írtam, beszélgettem - aludni fogok.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése