2005. szeptember 13.

A hiány pótolva

Na akkor ideje végre mesélni is nektek, nehogy itt lemaradjatok rólam...értitek rólam!!!!!!!

Mivel nagyon szeretek mesélni ezért kezdem is az elejétől, azaz péntektől. Felkeltem, ki ne gondolta volna, azt hazamentem Soltra, ahol tengettem mindennapjaimat, azaz csak a hétvégémet, és nem csináltam semmit, mert nem is volta nagyon kedvem semmit sem tenni. Azaz csináltam, ugyanis buheráltam az én kis neptunomat, ami nem csak az enyém, de ezt akkor is olyan jó mondani, mert mégis csak az enyimé. Megbuheráltam ezerrel, igaz benn azt mondták ne nagyon basztassam, de mivel nekem nem tetszett az órarendem, nem érdekelt. Ugyanis elvileg a benn az egyetemen az első félévben felveszik nekem tantárgy, hogy ne legyen galiba, és az azonos tankörbe tartozóknak azonos az órarendjük. Na mármost engem nem érdekel a tankör, ha alhatok plusz két órát. Valamint a mikro- és makró-ökonómia tantárgyam is lett volna nekem kedden és szerdán, de nem akarom, hogy szerdán nekem legyen három óra felesleges szünet és a tárgy inkább mondom átbuherálom azt valahova. Nézegettem milyen kurzusok is vannak, találtam is egy nagyon jót, ahol lettek volna sok csajok (vegyészek, biomérnökök :D), de sajna akkor nekem órám van, na mondom akkor keressünk mást... és akkor megtaláltam a nekem legeslgeszimpatikusabbat, ami hétfőn és kedden van, na mondom ez a legjobb!!!


Szombaton lett volna Cuncimókus születésnapja, de nem mentem el mert fáradt voltam és kedvem sem volt. Most mondom, hogy semmi köze sincsen a személyéhez, csak egyszerűen nem volt kedvem, ugyanis ott csak olyan ülős buli lett volna a kárpátiával meg a szónátával, amelyek nem éppen bulizós egy számok. Igazából ezeket még otthon sem hallgatnám, na de mindegy. Nekem a buli az amikor halálra ugrálom és táncolom magam. Valamint nekem hiába mondják azt, hogy olyan jó pogózni, ha akarok lökdösődni akkor elmegyel egy tömegsportra, mint a foci, és orr azt ütök lökök rúgok fel akit akarok, igaz nem fogják díjazni, de mindegy,


Hétfő: Első nap az egyetemen. Mondjuk azt hogy délre mentem az I épületbe, hogy tanulmányozzam a digitális technika rejtelmeit, ami így első órában nagyon is jó, csak majd következő héten elég kellemetlen lesz előtte a szoftver lab, ami nem tudom mi, de kellemetlen lesz. Na szóval a digit eléggé jó volt meg minden. Utána volt egy óra szünetem, amikor elvileg Szamuval kellett volna kajálni, de az nem lett meg, ugyanis ő elment Salanderrel Subwaybe kajálni, ami egy nagyon jó hely. Na akkor mondom elmegyek K épületbe az M and M órára. Közben találkoztam Zsolttal, akinek elmondtam gépészekkel lesz órám, majd befutott Cunci is. Óra után jött marketing, ami nagyon jó lesz, hogy megtanulom a nagyvállalatoknál hogyan is működik ez a marketing dolog, aminek nem vagyok tisztában benne, hogy mi is az igazi jelentése, ahogy a tanárnő mondta ehhez mindenki ért, azaz csak hiszi. Nekem tetszett az óra csak már nagyon fáradt voltam és már elegem volt napból. Hazamentem, majd aludtam és ennyi.



Kedd: Reggel 6kor felkelek majd megyek is be a suli, közben olvasom a megújult Magyar Hírlapot, ami egyre jobb lesz szerintem. első óra a Bevezetés a számelméletben volt, amin megtanultuk a komplex számokat! Éljen a "gyökmínuszegy". Folyt köv egy kicsi analízissel: nevezetes számsorozatok. Utána lett volna programozás alapismeretei gyakorlat, de az elmardt és volt időm Adiosszal megkajálni, aki bemutatott egy barátnőjének, aki a BGFre jár. Jót ettem egy kis gulyáslevest meg túróscsusza. Utána irány az SCH (Schönherz Zoltán Kollégium), ahol bealudtam. Majd mentem Mikro-Makróra, ami nagyon jó volt. És végre egy kis nyelv is, ami a Francia lett, ami nekem nagyon tetszik meg, ami nekem nagyon bejön meg, ami.....
Szóval szeretem, csak nem tudok beszélni még, mert az angolon jár az agyam és csak az megy most nekem, de majd egyszer jó lesz és egy nyelvvizsgám, és ismét tanulhatok meg egy nyelvet.


Na bye mindenkinek és legyetek jók, mert jónak lenni jó!!!

Panyi, az egyetlen és megismételhetetlen

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése