2005. szeptember 19.

Hétfő

Nem tudok semmi extrát már, ugyanis nem történt ma tényleg az égvilágon semmi a szokásos "józan robot", amit minden hétfőnmegtennék. Reggel 8kor felkelni, bemenni Szoftver Labor órára, majd egy Digitális technika, utána egy óra kajaszünet, amikor is bementem egy Plusba, ahol vettem hat zsemle meg két kefír és ezt ettem Mikro- és Makro-ökonómia előtt, közben esett az ahülye eső, de most jól esett, pedig én aztán nagyon nem szeretem, de ilyennek is kell lennie. Még reggel a mások által zsidósapkának titulált sapkába indultam el, ami nagyon használt az eső ellen. Mikromakro után jött egy Marketing, ami jó lett volna, csak nagyon nem tudtam odafigyelni, mert előttem a Holtak hajnalát nézték, mellettem beszélgettek és nem nagyon szűrödött le semmi, na mindegy majd csak lesz belőle valami, nem egy nehéz tárgy.
Ma azt hiszem hamar lefekszem, de még valaki kedvéért írok ide ma egy mesét, ami ugye folytatásos mese...

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése