2005. szeptember 15.

A napi adag

Na akkor nem is tudom hogyan kezdjem a mai blogomat.

Mondjuk azt, hogy kiderült az egyik fordítóról SCH-s mivolta, így megismerkedtem vele még ma 0:30kor, és megbeszéltük, hogy menjünk el együtt enni, mert azt is kell néha! Beszerveztem még RaveAirt is, de sajnos nem ért ár mivel dolga lett végül, így mentem Jesusszal és Runyval (Jesus barátnője, akit mellesleg MSNene fiúnak néztem , hiszen egy szobában van vele, mondom nincsen SCHban koedukált szoba, de úgy látszik ők megoldották, és vannak vagy hatan, vagy heten a a négyszemélyes szobában... ők tudják). Szóval együtt kajáltunk a fehérvári úton a vásárcsarnokban, ahol jó nagy kaját kaptam, nem is tudtam megenni a köretet csak a húst, de azt is alig. Kajálás közben jöttek szegény hontalanok enni, az egyik el is beszélgetett Jesusszal, hogy neki is van ilyen szép felesége mint runy, csak 100 kilóval több, akkor még ezzel vicceltek egy darabig. Mellettünk két irodás beszélgetett az egyik pasi a másik csaj. A csaj férjének vagy barátjának nem tetszett, hogy ő jó pasinak mondta az egyik csodálatosan amcsi színészt és ezen akadt ki a barátja, na mondom ez sem normális! Akkor ettünk és ennyi volt. Megnéztem a Jesus szobáját a 17. emeleten, ahol aztán tényleg nagy a rumli, de mindegy ők élvezik. Mondom ok Ti tudjátok. Az egyik emberke éppen WoWozott, a másik hírószozott, a harmadik meg dirigált.
Utána mentem analízisra, közben ott várva az órát bealudtam, majd analízis, és utána francia, most meg itt vagyok vagyok és vagyok és pihenek és NEW YORKI HELYSZÍNELŐKet fogok nézni, ami nagyon jó



Csocsó forever


Ha esne, akkor használd a Google-t

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése