2007. március 14.

Előítéletek

Azt hiszem most egy ideig előítéletem lesznek a kreolbőrűek iránt, ugyanis egy kedve silyen egyéniség kapucniban egy fél fejjel nagyobban, meg szélesebben szépen kifejtette nekem, hogy tud ám futni, na meg boxolni is és kése is van és hát elkérte szépen a telefonom, de mondta hogy simem maradhat, na és hát nem volt kedvem megtudni, hogy valóban tudja mindezeket-e....szóval egy ideig semmi nem lesz nálam csak az 1200 oldalas fizika könyvem, ami már fegyvernek számítana...

3 hozzászólás:

Névtelen írta...

Szar ügy. Legalább valami értékes telefon volt? (amúgy ilyesmi velem is történt, de ott a srác kisebb volt nálam, és szépen továbbsétáltam egy szép kerek beszólás kíséretében az arcával, és a végbelével kapcsolatba..)
Szóval nagyra kell nőni, és kalasnyikovval kell járni. :D
Minigun

Panyi írta...

"csak" egy siemens c75 volt, amit egy éve 9900ért vettem benn boltban... szóval annyira nem, de viszont rajta voltak a telefonon és nem a simen a telefonszámok, de van még egy mentésem valamikor oktüberről, amikro haver kezében lefagyott és nem akart indulni, és azóta nem sok emberrel ismerkedtem....

Névtelen írta...

Szar ügy, de lehetett volan szarabb is.. Mind1, fiuzika könyv rulez! -Minigun

Megjegyzés küldése