2007. március 4.

Hétvége (Part #nem tudom hanyadik)

Hogy is mondjam, mikor is kezdődött el nekem eme kedves kis hétvége. Jaj, de bírom ezt az eme kis szót...
Szóval az egész pénteken kezdődött, amikor is volt egy kedves digitem, amin ugyan nem törtánt semmi, de érdekesen azért tanultam újat is. Valamint előtte lett volna egy valszám is, csak arra nem mentem be, mert egyszerűen ugyanazokat a dolgokat mondja el, mint az előző félévben így nekem kell majd találnom egy módszert arra, hogy valahigyan megtanuljam. Digit után volt végre megint egy evezésem, amire fel is készültem, hogy benn fogunk kondizni meg minden, azt végülis nem ez lett, hanem mentünk a Dunára ki. Ami egész jó volt addig, amíg végül el nem kezdett esni -> Kicsit elűztunk, de semmi gond nem volt vele.
Hazfelemenet, ami ugyan odafelemenet anyám felvetette, hogy a szélesvásznú LCD monitor helyett vegyünk egy LCD TV-t, mert akkor nem kell a jó monitoromat kidobni. Végülis ez egy jó ötlet, mert monitorom okés, filmjeimet meg úgyis fekve nézem. Szóval most keresek egy max 68 cm-es TV-t. Bár még a hülye videkártyámat sem cseréltem ki, pedig már ideje lenne megvenni az újat, ha már a régit elbasztam. Ja, egy ATI Radeon X1300Prot fogok venni, ha eldöntöm, hogyan kivel, mert együtt akarom most már a tévével, és akkor egyben lenne és faja lenne.
Szóval hazaértem és egy gyors fürdés, kaja, előkészítés után vissza be a városba barátnőm elé, hogy elindulhassunk a Gergő féle meglepetéspartyra, ahol is szülinapja volt, és hát kicsit későn értünk oda miattam, de az a lényeg, hogy ott voltunk. Ott volt mindenki, akinek a Gergőnek számít. Igaz, hogy Józsika nem jött el valami edzés miatt, de ezért majd még lenyakazom.
Utána Nomimmal fogtuk magunkat és szépen hazamentünk (vagyis hozzá, de lassan már olyan mintha az is az otthonom lenne:). Azt a hétvégére ott is maradtam. Vagyis csak most ebben a pillanatban érkeztem haza. Szombaton még valami rokonjuk is jött egy kedves kis négyéves gyerekkel, aki enyhén szólva hiperaktív volt, de ennek ellenére kedves. Egy helyben nem tudott megmaradni 10 percig. Miután elmentek mi is elmentünk moziba, méghozzá egy magyar filmet néztünk meg: Konyec. Kellemes volt, sokkal jobb mint amire számítottam. Nem egy pergős kis hollywoodi film, de a forgatókönyv jó volt. A lényeg, hogy ne mondjak sokat: két nyugdíjas elkezdi körberabolni a fél megyét:P (Megjegyzés: Nem szeretem a hétvégi plázatömeget)
Mozi után még a felhők között meglestük a teljes holdfogyatkozást, ami olyan mint a nap, semmi extra, csak eltűnik!
Ma meg itt vagyok és el kellene már döntenem, hogy mi a fenét tanuljak, vagy nézzek egy kis Veronica Marsot (bár ez már tuti). Szóval tanulás lehet holnap lesz, bár ma még fordítanom is kell, de ahhoz sincsen kedvem, szóval az is holnap lesz:p Szép kis napom lesz. AAAA mentem tévézni, de előtte nézek még egy kis tévé!

Danika™ motorozni próbál (MotorShow)


Ez pedig Pénteken a meglepi partyn készült rólunk (nem, nem aludtam el!)

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése