2007. március 5.

Szokásosnak mondható hétfő

Ez a hétfő is úgy kezdődött mint minden... nagy nehezen felkeltem, ugyanis este még sikerült megnéznem a Veronica Mars első évadjának utolsó részét is hajnali egyre, ugyanis már nagyon nagyon kíváncsi voltam, hogy mi lesz a vége. De még így is a befejező rész akkorát ütött, mint egy 24 befejezés.
Suliba szerencsére hamarabb érkeztem, vagyis indultam, mert lett volna azért gond, mert nagyon úgy tűnt, hogy ma reggel mindenki elaludt egy kicsit. Nagyon sokan voltunk. első óra jelek volt, ami végülis az egyetlen is volt. És b3cknek igaza volt. Egy óra, 4 teleírt tábla. Jelek után elkísértem Danit progra. Nem azért, mert olyan rendes vagyok, hanem azért, mert utána együtt mentünk megint fallabdázni. Amin megint hullák lettünk, de azért mentünk.
A kis sportolás után elnéztünk még Westendes MediaMakrktba, mert hülyék azért nem vagyunk, és megtekintettük a TV felhozatalt. Megfelelő árrés arányban nem találtam megfelelőt így még mindig a thomson a nyerő, de mivel utána összefutottunk főnökeimmel és ők még ajánlottak nekem egy nagykert, akkor így ott még megtekintem a felhozatalt. Holnap VGA vásárlás lesz.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése