2007. március 6.

Sapphire Radeon X1300Pro

A mai nappal gazdagabb lettem egy Sapphire Radeon X1300Pro videkártyával. Az ára is elég kellemes volt, mindössze bruttó 22 300 HUF volt. Már megijedtem, amikor átvettem, hogy milyen kicsike a doboza, de megnyugodtam mikor kibontottam, hogy bizony benne van minden ami kell. Na most hogy három hét után sikerült lecserélnem a VGAmat, most van egy eladó 9800PRO-, amiben ugyan nem tudom hogy mi a rossz, de az tuti, hogy a hűtő jó. Szóval akinek kell egy Zalman hűtő az jelezzen nekem.
VGAmat először a Heroes legújabb részén fogom tesztelni egy kis vacsi közben... Azonban már leszedtem a WoW legújabb javításait és azzal is már csodálatosan futott, vagyis csak megnéztem, hogy a textúrák a helyükön vannak.


6 hozzászólás:

Alwares írta...

Mért nem vettél Nvidia 7300 GT 256 Mb-t? Az ugyan ennyibe kerül és van benne minden, SM3 meg ilyesmi, szerintem jobban jártál volna mert asszem ebben nincsen. Bár végülis a te pénzed. Én minden esetre hamarosan venni fogok egy 7600GS-t az pedig klasszisokkal jobb és igen ütős kártya, bár az ára 24-29 ezer között van... ÉS ezek is AGP-sek!

Panyi írta...

Ebben is van Sahder Model 3:P
Valamint eddig ati kártyákkal semmi gondom nem volt, valamint pénzem is lett volna drágábbra, de minek költeni a pénzt, amikor úgysem játszom és a 9800pro is mindent vitt, akkor ez is fog...

Alwares írta...

No igen a Wow-hoz nem is kell jobb kártya! Én viszont már égek tőle hogy Rainbowsix-ezhessek és kipróbálhassam majd az Unreal 3-at!

Névtelen írta...

Nekem lehet h kell a kártya, majd felkereslek :)

Panyi írta...

Oksa, akkor előtte odaadom kipróbálásra

Névtelen írta...

Okés, az jó lenne, mivel még költői kérdés, hogy mitől égett ki, nem? Majd írok Msn-en

Megjegyzés küldése