2007. március 11.

Péntek vagy szombat, szombat vagy péntek

Most olvastam csak hogy törvényben határozzák meg azt, hogy melyik nap lesz munkaszünet és melyik nem és hogyan mit kell ledolgozni. Ez eddig mindig szép és jó, csak éppen soha nincsen így semmi. Pl a kedves BKV is szombati nap szerint közlekedett és nem munkanap szerint, és így majdnem elkéstem, de szerencsére mindenki így volt vele, hogy ma nem dolgozom, mert szombat van, de azért pénteken sem dolgozom. Na mindegy, az a lényeg, hogy nem késtem el. Digiten Selényi elvtárs mindent elmondott amit csak lehetett aznapról, főleg hogy mi vagyunk a kis stréberek, de ezt cakkumpakk így mondta. Na mindegy mi benn voltunk az a lényeg itten és most. Óra után hazamentem és aludtam, nem tudom mi volt, velem, pedig jeleket akartam tanulni, de aztán alvás után elkezdett fájni a torkom és akkor már tudtam, hogy ebből megfázás lesz. Majd elmentem Nomimhoz és útközben tanulgattam egy kis jeleket és annyira nem tűnik vészesnek, de majd ZHn kiderül. Este még szarabbul lettem emiatt a mai jelek tanulás is csökkent egy kicsit de azért harmada már megvan. Alvás is volt. Na meg megfázás miatt lemondattam hétfői fallabda is, mert inkább pihizek azt tanulok mérésre....ahhh assemblyyyy aaa na majd zsombor segít

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése