2007. március 9.

LCD TV helyett monitor


Na végül csak nem jött össze, hogy én HDTV-t veszek, de egyszer majd csak meglesz, de majd akkor a távolabbi jövőben ezt is bepótolom. Már kezdetben én monitort akartam venni, valami szép nagy széleset, mert azon bőven tudom nézni a filmeket, meg a játékokat, meg még programozni is tudok. Szóval végül egy Samsung 931BW mellett döntöttem. Azelőtt egy ilyenen teszteltem az Infernalt a GameStarban és már akkor is tetszett és szívesen elvittem volna, amit most meg is tettem, csak éppen egy boltból:p Kicsit szoknom kell még azt, hogy 1440*900-as a felbontás, meg másképpen frissít egy kicsit, de jó lesz ez érzem...Na nem is pazarolom ide a karaktereket...
Monitor adatlapja >>

1 hozzászólás:

Alwares írta...

Nem rossz választás ez se! Én szerencsére már egy fél éve TFT-t használok ( 19-es FujitsuSiemens) és el se tudom mondani mennyivel jobb mint a CRT, szerintem. Az enyém nem nézki ilyen jól de nem is szélesvásznú mert olyat nem is akartam... Irónia hogy most épp az Infernal-ból léptem ki :)

Megjegyzés küldése