2007. május 30.

24 - Jack hatodik napja

Jack ismételten túl élt egy egész napot. (Spoiler nem lesz, hátha valaki nem nézte volna még meg). Ismételten nehéz volt és ismételten kikiabálta magát és sok sok embert lelőtt és megmentette a világot, ebben az esetben az USA-t a biztos pusztulástól. Azért akadt része ami nem élte túl, de hát istenem.

Na a bevezető után ejtsünk szót magáról az évadról, mennyire lett jó, mennyire nem. A fanatikusabbak megnézték már és már tudják milyen. Azonban ha most szeretnéd elkezdeni magát a sorozatot, akkor ne ezzel a résszel kezdjétek. Én anno az elsőt láttam az MTV-n, a magyaron, igen ott. És akkor nekem nagyon tetszett, nem volt az a hűdejó évad, de azért megszerettette velem, mert izgalmas volt és érdekes. Majd amikor eljött az idő, hogy gyors netem legyen, akkor tavaly sikerült megszerezni az ötödik évadot és máig nekem az a legjobb. Azon annyit izgultam, mint még sokat, de ehhez képest a hatodik egyszerűen nem érdekelt. Volt olyan, hogy nem tudtammit nézni és nm volt kedvem hozzá, elfelejtettem, hogy van. Tehát nem ez volt a legjobb évad, és ezt a FOXnál is tudják, szóval legközelebb javítani fognak rajta és figyelembe veszik a júzerek igényeit.

Ami pedig a filmet illeti, mert lesz 24 film is, de az csak vagy két év múlva mint kiderült.

Összegezve annyit az évadról, hogy nézhető volt, nem a legjobb, de nézhető. Azonban nem ajánlom, hogy ezzel kezdje valaki az ismerkedést a sorozattal!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése