2007. május 19.

Nem tudom mi legyen a cím

Huh nem is tudom, valahol el kellene kezdeni a postomat csak nem tudom hol legyen. Na mondjuk legyen a péntek. Hiszen azóta nem írtam már mit.

Szóval valszámot megint megcsináltam egy fél óra alatt a másfél helyett, szóval megint érdekes lesz. Bár ma még nincsen fenn eredmény, de majd megtudom szerintem időben az egészet, hogy algel zh után tudjak még tanulni rá egy estét. Utána szerettem volna megtudni inno eredményemet, de még nem ettték ki. Majd írtam egy jelek zh-t, ami kibaszottul de nagyon egyszerű volt, kicsi fogalomzavarom volt, mert hirtelen nem tudtam mit kérdeznek, és rossz helyre számoltam valami, de ha nem veszik észre, hogy mit hova írtam, akkor talán jóindulatúak lesznek, de ki tudja. Szóval remélem meglesz. Majd szerencsére utána megtudtam, hogy innom meglett 3-asra, aminek örültem szintén.

Ezek után elkezdődhetett a hétvégém, amit Nomival töltöttem el. Azaz csak péntek és szombat, mert mind a kettőnknek nem ártana már tanulni. Úgy terveztük, hogy vásárolunk egy kicsit, meg sütit sütünk. Ebből az lett, hogy lepényt sütöttünk, ami nem süti és vásárlás sem lett. Jól kipihentük magunkat és most íme itt vagyok és tanulni kellene nekem.

Na azt nem sikerült ma, ehelyett természetesen Starcraft 2 előzeteseket néztem, Veronica Marst, House-t, na meg mindjárt a Supernaturtal második évadának befejező részeit. Hétfőn lesz az utolsó Heroes rész is, szóval mindjárt kezdődik a nyár is a sorozatok tekintetében is. Rájöttem, hogy holnap algelt kibaszottul el kell kezdenem tanulni és már reggel azzal kell kezdenem, hogy jól megtanuljam holnap az elméletet, hogy hétfőn már feladatokkal foglalkozhassak. Szóval jól belelendülök.

Szabadidőmben azon gondolkoztam, hogy mit kellene ekkor csinálni. Gondoltam, hogy talán egy kis Carcassonne, de az csak együtt jó élőben. Akkor filóztam sorozatokon, de az nem mindig lesz kedvem. Akkor mondom valami játék, na de mi legyen az. Gondoltam WoW, de az hosszú, szóval az tuti lesz majd, de kellene valami más. Szóval ötletek jöhetnek kommentben. Na meg persze vizsgaidőszakban lesz fordítási meló, ami most is van, szóval azt majd megcsinálom holnap vagy köv héten, na meg jöheznek majd a webre programozó melók is.

Na asszem csak ennyit akartam. Zsombornak meg üznenem, hogy KIBASZOTT könnyű volt a jelekZH!!!!!!

(D@n meg éppen Ákos koncerten van)

Filmek, amelyeket mindenkinek látnia kell:
- Karib-tenger kalózai 3
- Live Free or Die Hard
- Transformers
- Ratatouille (ejtsd: rátátúijj)
- Harry Potter 5
- Shrek 3

2 hozzászólás:

Névtelen írta...

hmm gyere hozzánk codozni!

Panyi írta...

Azon is gondolkoztam már...

Megjegyzés küldése