2007. május 31.

Fizika, Algel, Párizs

Na ez egy szép kis cím lett. De csak szépen sorjában.

Mai napon azzal telt, hogy átolvassam, illetve áttanulmányozzam a fizka elméletet és arra jöttem rá, hogy igen nehéz ezt mind könyvből megtanulni szóval kell valami összefoglalóbb jegyzet, ami valószínűleg a fizika órai jegyzet lesz, de lehet az is kevés lesz, de sajnos nem lehet szóval tanulni kell de nagyon.... Algelt is akartam tanulni, de az egész könyv átolvasására nem volt időm, így gondoltam megpróbálom megfejteni a P-NP problámát, de igen érdekesen volt benne a könyvben szóval ahelyett is kell valami normális cucc....

RaveAir visszatért a blogszférába: http://raveair.blogspot.com/ - Ezúton is gratulálok neki, hogy decemberben apuka lesz! Lesz ki fordítson majd nekünk. Szóval kéretik megtanítani angolul!

Plusz ma sikerült Nominak megtudnia, hogy mikor mehetünk Párizsba és nagyon úgy tűnik, hogy július eleje lesz. Már nagyon várom. Nomimmal együtt, Párizs, repülővel. És addig még előttem van egy fizika és algel vizsga....Arghhhhh

1 hozzászólás:

Alwares írta...

Hmm Párizsba mész? Ejha! Az egy szép hely, bár még nem voltam ott. Nekem most derült ki hogy az egy hetes prágai sörözés elmarad, hát nem örülök, no de majd jövőre elmegyek Lipcsébe a Games Convetion-re is, mert most arra se fogok, bár sok lesz a munka így is, szal nem fogok unatkozni :)

Megjegyzés küldése