2007. május 26.

Pirates of the Caribbean - At World's End

Csütörtökön Nomimmal megnéztem a Pirates of the Caribbean - At World's End, legújabb Karib-tenger kalózai filmet. Azt kell mondanom, hogy látványos volt meg minden, de azért lehetett volna egy kicsit pörgősebb is. Az elején olyan nagyon lassan indul és nem olyan igazi fílingje volt, mint az előző részeknél, azt a közepén kezd felpörögni és a vége az igazán jó. Valahol olvastam, hogy nagy hajócsaták lesznek több hajóval, amit nagyon vártam is, erre mit kaptam, azt, hogy két hajó egymást ágyúzza, azt mutassák vagy fél órán keresztül, azt jön még egy hajó szétlövik és ez volt a nagy hajócsata. Na mondom jólvan. Johnny szokásosan sziporkázik. Keira is sokkal töbebt vett részt ebben a részben, mint az előzőekben. Bloom pedig valahol a háttérben húzodik meg. Nem tudom de biztosan sok pénzt hoz majd ez a rész is a Disneynek, mi meg várjuk mi sül ki egy esetleges negyedik részből, ha lesz...

1 hozzászólás:

Névtelen írta...

Nekem nagyon tetszett az eleje is, tisztára benne van az az érzéps, hogy eljött a kalózok idejének a vége, utána meg igaz csak hajózgattak,k de nagyon szép tájakon. Nekem a régi Erik a Viking, és a nem olyan régi Sindbad rajzfilm jutott eszembe a helyekről ahol utaztak. Szóval nekem csak a közepe volt kicsit unalmas, amikor mindenki jobbra balra árulta el a másikat. De onnantól, hogy a kis szigeten tárgyaltak (vmi western filmből emelték át a jelenetet, de most nemtom a címét), jó volt megint. Amúgy a csata nekem is sántított egy picit, összvissz 3 hajó vett részt benne a kb 50-ből. Azért összességében egy jó befejezés, igazi sötét hanguloattal. És mekkora volt már a sok Jack? Szerintem simán Jack és Jack vitte el a hátán a filmet (Sparrow és a majom :D).

Megjegyzés küldése