2007. május 1.

Vizsgajelentkezés kipipálva

Már vagy 20 perce végeztem az egész hercehurcával. Már akkor bejelentkeztem, mikor még nem lehetett vizsgát felvenni. Vagy 30 percig csak ide oda kattintottam, miközben Carcassonn-t nyomtam már egy ideje. Kipróbáltam a második és a harmadik kiegészítőset is, mivel online el tudtam olvasni a szabályát, és azt kell mondja, hogy nagyon jó. Bár az ellenfelem sokkal jobban taktikázott és még nem mindig tudom, hogy miből mennyi elem lehet még hátra, mivel ezekkel a kiegekkel már 150 elem körül kell letenni. Igaz felgyorsították egy kicsit a menetet. Szóval nyár körül megveszem majd ezeket. Azért csak akkor, mint már írtam mert fel kellett venni a vizsgáimat és hát elég érdekesek.
Digit2-t első alkalomra kellett felvennem, mert az a legkönnyebb mindig. Azonban akkor lett volna egy fizika is, amit szintén el akartam intézni az elején de nem tudtam, így azt toltam egy hetet. Azt jött az algel, ami meg a fizikával ütközött megint, vagyis nem ütközött, csak egy napon vannak, de nem egy időpontban, tehát eddig úgy néz ki, hogy ezt így bepróbálom és elintézem egy nap. Majd azt jöhet második héten valszám is. Bár ez mind szép és jó, hogy így beterveztem, de majd meglátjuk, ha nem bukom be egyik következp zhkat sem, nem lesz terhelve pzh-kal gyakivékkel, meg minden más szarokkal. Na meg ugy eott van még jelek pzh is, meg a harmadik zh, na arra is aztán jó rá kell gyúrnom. Emiatt nem is vállalok most be melókat, mert teljesíthetetlen lenn. Utálom az utsó heteket, napokat.... Ráadásul hiányzik az én kis Nomim is!!!!!!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése