2007. május 14.

Előző hét

Na nem tudom mi volt velem, de tuti, hogy nem volt kedvem ide írni, de azért összefoglalom mi is volt.

Hétfőn megtudtam, hogy másnap Innovációmenedzsment zh-t is írok, így elég érdekesen kellett felfognom az eseményeket, mert mondjuk szerdára is kellett tanulnom méréser, plusz még volt valszám is, szóval nagyon nem örültem neki.

Kedden bementem reggel megtudni a fizika eredményemet, és mint kiderült megvannak a zhim, mehet vizsgázni belőle. Daninak is, Zsombornak is megeltt, szóval örültünk, na és Masut ki ne hagyjam a buliból. Ezek után jöhetett az Inno zh, ami nem votl olyan érdekes, mert ugyan elolvastam az anyagot, de azt hittem lehet normálisan puskázni, de sajnos nem, mert nem olyan, volt, ennek ellenére zsombornak sikerült, mert jó puskát gyártott... azt hittem meglesz...de...

Szerdán akkro jöhetett egy mérés ellemőrzés, ami a gyakorlati részét tartalmazta, szerenécsre ez is szerencsésen meglett és egy egyszerűnek mondható feladatot húztam ki, azza mondjuk hogy klikkeltem ki, mert program sorsolt, de azéárt ezt is elbasztam egy kicsit.

Csütörtökön tanultam mind valszámra, mind egy kis mérésre, szar volt, de már másnap mindjárt péntek volt és akkor már kicsit jobban éreztem magam, hogy mindjárt találkozhatok Nomimmal.

Pénteken akkro megvolt valszám zh, ami hogy is mondjam nem volt olyan nehéz, de ezeket szoktam nagyon is elkúrni. Ezek tuán megtudtam, hogy Innovációm nem lett meg és mehetek kedden újrapróbálkozni, nem tudom, hogyan fogom megtanulni a jelek mellett, de ezene majd filózok ma (valszeg, csak egy gyors átolvasás lesz és megpróbálok normálisan puskázni) Utána jött egy mérészh, ami egész jó lett, nem egy 100%-os, de azért remélem, hogy meglesz.

Ezek után végre mehettem Nomimhoz, hogy elinduljunk le Balatonra, amely olyan fantasztikusan sikerült, hogy csak na. Nem is tudok mást mondani rá. Jó volt. Bár csak az csorbította a kedvemet, hogy kiderült valszámom nem lett meg, de még azt sem tudom, hogy miért nem, valamint az, hogy gyorsan vége lesz ennek a hétvégének és tanulhatok megint egy csomó jeleket, innot, na meg valszámot.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése