2007. május 4.

Péntekecske

Huh, nem is tudom hol kezdjem, azt hiszem az elejénél fogok. Tegnap még úgy volt, hogy be kellene nézni valszámra is, csak egyszerűn fáradtan ébredtem így még aludtam tovább. Majd bementem digitre, ahol assamblyt adtak le, ráadásul ugyanazt a fóliát, amit mérés2n már vettünk... Szörnyű volt. Félidőben felhívtam Zsombort, hogy ugyan már akkor meglátogatom opre zh előtt csak hozza be a South Park részeket, amit Masu kölcsönad nekem, de már elindult így késő volt. Na meg azért nem akartam először beküldetni vele, mert az egyetem másik végén írt volna zht, mint később kiderült, nem ott, hanem ott írnak ahol nekem volt órám... szörnyű, na mindegy, akkor nézek majd Supernaturalt.
Digit után akkor elmentem egyet evezeni. Kedves Máté (az evező tanár úgymond) azt mondta, hogy már olyan ügyes vagyok, hogy mehetek ki egyedül is evezni. Na mondom okés, megnézem hogy mit is tudok. Azért érdekes volt megtartani magamat, azaz az egyensúlyt, hogy azért ne találkozzam nagyon közelről a kedves Dunával. Na végül azért sikerült jól teljesítenem és nem lettem vizes sem, viszont már tudom, hogy a balansz tartásától is lehet erősödni:p
Most pedig itt vagyok és azon tűnödöm, hogy kellene még egy Supernatural részt nézni és bealudni, hogy holnap újult erővel tanulhassam a valszámot és a mérést.
Na majdnem elfelejtettem megemlíteni, hogy meghallgattam az új Linkin Park albumot és elég érdekes, furcsa, nem olyan mint az előzőek, de ha még sokat hallgatok, akkor jó lesz ez!!

5 hozzászólás:

Névtelen írta...

Heheh, elmondjam mi lesz Odaát vége? Nekem nagyon tetszett, álleejtős :) Jobb volt mint maga a rész :d Amúgy elég langyi a sorozat, de nézhető.

Panyi írta...

Ha legalább tudnám, hogy ki vagy, így nem tudlak majd leszólni:p Zsombor nem lehetsz, mert Supernaturalt mondana, és nem odaátat!

Zsombor írta...

Jah, nem én voltam. Másrészt Linkin Park album szerintem nem annyira jó. Meghallgattam én is. De cserébe jár ám nekem valami :P (Olvasóközönség ne gondoljon rosszra, egyszerű zene tradelés lesz.) Supernaturals vége érdekes, mármint ha új részre gondoltok. Bár nekem még mindig az "indiános barlangos" a top rész, bár volt még pár érdekes. Inkább nézzetek How I met your mother-t, új rész odahasít.

Névtelen írta...

Én írtam, csak lemaradt a név. Most mit fogsz csinálni velem? :D Akkor sem nagy szám a sorozat, csak unaloműzőnek jó.

Panyi írta...

Nem azt mondom, hogy nagy szám, de azért nézhető. Heroe smondjuk jobb, de az megint más

Megjegyzés küldése