2007. május 21.

Valszám idei bukó

Na a pénteki valszám pzh sem sikerült, de ezt valahogyan sejtettem, de akkor is már tököm ki van vele. Pl ma reggel is azt álmodtam, hogy nem sikerült, de ennek ellenére bíztam magamnak, hátha übermegabrutál szerencsém lesz, de hát nem volt. Most sem sok embert ment át, vagy 10-en. S ráadásul most sem tuodm, hogy mi nem ment, és baszott elegem van, hogy mindig akkor írunk belőle, amikor rohadtul nincsen időm rá tanulni. Okés ez nem a tanár hibája, egyedül nekem az nem tetszik ahogyan tartják, mert egyszerűen csak mondja mondja, azt képeleteket ír fel és nem tudom mi micsoda, még a könyvből sem. Na mindegy. Az a lényeg, hogy holnap kettőtől algelzh, aminek meg kell lennie nekem, mert arra épül valami rá, a valszámra meg nem. Szóval kb Holnap este 7 körül elkezdek valamit tanulni megint valszámra, ami nem tudom mi lesz... Argghh na megyek inkább algelt tanulni, az nem annyira idegesít fel!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése