2007. május 20.

Ákos: Még közelebb

Nos Panyi parancsba adta, hogy kicsit írjak a kultúráról is :) ezért most pár szó a szombat esti turnézáró Ákos koncertről.

Mivel 2 jogász leányzóval mentem ezért már az odajutás sem volt egyszerű. Naná, hogy keresztül át a városon. Majd 10 percig "fagyoskodtam" a Stadionoknál és megérkezett uncsitesó. Aztán még 10 perc és befutott Adri (uncsitesó barátnője) és Annamari(uncsitesó barátnőjének a barátnője :) ).
GYors ismerkedés Annamarival majd elindultunk a SYMA csarnokba. A csarnok előtt nem volt az a hatalmas tömeg. Bent se kifejezetten voltak sokan. Aztán vártunk és vártunk, hosszú-hosszú percekig, mire elkezdték a srácok a játékot. A koncerten főleg az új albumról mentek a számok, ill 1-2 nagyon régi Ákos és Bonanza Banzai szám is megszólalt. Összességeben nem voltam elájulva a koncerttől, zúósabbra, bulizósabbra vágytam, ahol lehetett volna tombolni. Ez kicsit az Andantes időket idézte bennem, ahol szépen ültünk és hallgattunk csak Ákos bácsi finom játékát. Voltak ugyan szívemnek kedves számok (101es szoba) amik azért sokat emeltek a koncert hangulatán, de sajnos ez se volt elég :) Tudom telhetetlen vagyok. Mint majd' minden koncerten megtalál valami állat, itt is sikerült egyet kifogni. Annamari mellé került egy érdekes bácsi aki így ránézésre kapott volna tőlem 10évre egy hátulkötős pulcsit (kényszer zubbony) :) Szóval 2 jogász palánta megkért, hogy szóljak a bácsinak, hogy vegyen vissza egy kicsit. Mondtam h ezt nem kéne, mert bácsiról süt, hogy egy jó balhéba mindig benne van :S Látva, hogy szegény Annamari se bírja már és nem sokat lát a koncertből, mondtam neki h cseréljünk helyet. Na ettől a ponttól kezdve a bácsival nem volt sok gond :) pedig nem is néztem rá, még csúnyán se... :) Szépen lassan vége lett a koncertnek is. Hazafelé menet volt még egy kis összetűzésem egy kedves autóssal. De ez már egy másik történet. Hazafelé szokásos tömegverekedés a piros metrón. Aztán a kék metrón már majdnem ülni is tudtunk :)

Röviden :) és tömören ennyit a koncertről. Csak, hogy egy kis kultúrát is olvashassatok :)

2 hozzászólás:

Unknown írta...

"Összességeben nem voltam elájulva a koncerttől, zúósabbra, bulizósabbra vágytam, ahol lehetett volna tombolni."
Akik régen nagy sztárok voltak, azok mindig elkúrják a pályájuk végét, és még az utolsó koncerteken is a szart erőltetik a régi jó helyett...

"Szépen lassan vége lett a koncertnek is. "
Ez nem elég stílusos! :P "Valami véget ért..." :)

D@n írta...

Valaki mennyire otthon van Ákosból :P

Megjegyzés küldése