2007. június 8.

Algel, StarCraft, film

Mai reggelemet azzal kezdtem, hogy szépen felkeltem, ki ne gondolta volna, és elkezdtem szépen algelt tanulni. Az elmélettel kezdtem, vagyis simán csak abból áll az egész tárgy, mert ugyan feladatok vannak vizsgán, de ha nem tudod elméletet, akkor teljesen mindegy, mert nem tudod nélkülük megoldani. Szóval egészen négyig ezt csináltam, majd aztán fogtam magam és játszottam egy kis StarCraftot. Istenem nagyon király ez a játék, régen mindig elkezdtem, de soha nem fejeztem be, de most majd szépen lassan befogom, hogy utána jöhessen a WarCraft 3 is. Most pedig mindjárt megnézem az 1996-os klasszikus Függetlenség Napja című filmet Will Smith alakításával. Amikor még régen láttam nagyon tetszett. Igazi amerikai film a hősiességről, meg minden ünnepről, na meg az űrlényekkel is.

Valamint most hallottam, hogy valami hét rendőrfejes beszállt egyszerre egy liftbe a Teve utcába és nem indult el, mert túlsúlyosak voltak és szépen bementek egy másikba, ami szintén nem indult el, végül egyikük kiszálltt.. No Comment. Gondolom ott akartak minden megbeszélni.
Film megnézése >>

4 hozzászólás:

Névtelen írta...

"de most majd szépen lassan befogom"
Jó, Panyi, fogd be! vagy legközelebb írd külön, hogy be fogom. :)
(bocs)

Panyi írta...

Jól van na, nem tudok mindig normálisan írni:D

RaveAir írta...

Engem még mindig az érdekel, hogy mi az a mágikus Algel?

Panyi írta...

Válasz: Algoritmuselmélet

Megjegyzés küldése