2007. június 2.

Vizsgaidőszak első hétvégéje

Na elérkezett nagyon a vizsgaidőszak első hétvégéje, amit egy Magyarítások Portál vezetőségi találkozón kezdtem tegnap, ahol minden szépet és jót megbeszéltünk, hogy ilyen, meg olyan gazdagok leszünk, sok sok melónk is lesz, meg ilyen meg olyan jó kis fícsörök lesznek új Portálon. Szóval minden jót megbeszéltünk. Közben jóllaktunk a DonPepében.

Utána találkoztam Nomimmal és elhoztam hozzám, megnéztünk egy filmet és elmentünk aludni, mert kicsit mind a ketten fáradtak voltunk már a tanulástól na én meg még jól is laktam. Reggel kipróbáltuk Carcassonne-t az új kiegészítőkkel és természetesen megint Nomim nyert. Mindig megver.

Most pedig neki kellene állnom tanulni fizikát...az lesz az első, majd aztán talán egy kis algel is még... basszus már szombat van...

Örvényáramokba vetette testét a Wheatston-hídról.
Élt: 17ns-ot

4 hozzászólás:

Névtelen írta...

Ki fizet azért, hogy fordítotok?

Panyi írta...

Néhány cég...

Névtelen írta...

A Magyarítás Portál Részvény Társaság megint kiárusít pár Panyi, valamint RaveAir részvényt... :D

Névtelen írta...

Ok, azt gondolom, hogy cég, akkor inkább úgy kérdezem, hogy ez miért éri meg nekik? Ők fogják tovább forgalmazni azt magyarul vagy ilyesmi?

Megjegyzés küldése