2007. június 24.

Zsombor ebneveldéjének ellensége???

Éppen az előbb tévedtem el az internet kies bugyraiban és felleltem az allat-nevelde.hu oldalt. Aminek a neve kísértetiesen hasonlít Zsombor ebnevelde oldalára, azaz az ebnevelde.hu-ra. Bár ha megnézitek, azért van különbség. PL az ebnevelde oldal sokkal szebb és igényesebb, míg az állatneveldén lehet több, mint 50 állatot nevelni. Bár nem tudom mennyire különbözően kidolgozottak ezek az egységek... azaz állatok és mennyire más élményt biztosít a gazdinak.
Azt hiszem ki kellene egyszer egy ilyet próbálnom. Utoljára ufót neveltem, de arra is utáltam minden egyes nap ránézni... hmmm így hogyan lesz nekem háziállatom... azt hiszem soha...

3 hozzászólás:

Névtelen írta...

A nagy Hype-nak köszönhetően én is beszereztem egy qtyát zsombornál. Golden retriever, aki a Pacal Junior Junior nevet viseli (A Pacal és Pacal Junior foglalt volt, népszerű név). Azért remélem kapok majd Zsombortól én is egy ingyen sárga frizbit. Jah és hogy szerzek pénzt? Találkozunk az ebnevelde táborban :D:D (vajon Zsombor felügyel majd?:D:D)

Zsombor írta...

Most mit mondjak erre... lol. Táborban felügyelek, frizbi meg gyereknapon járt :P

RaveAir írta...

Az egyik haveromnak volt egy tevéje a TTC-n. A srác annyira kocka volt, hogy írt rá egy bot-ot, ami figyelte a teve állapotát, és automatikusan gondozta. Aztán mondta, hogy egyszer valamiért nem csatlakozott fel a bot az irc-hálózatra, sokáig nem figyelte, és így meghalt a teve.

Megjegyzés küldése