2007. június 19.

Vizsgaidőszak vége

Ennyi volt. Se több se kevesebb. Ismét eltelt egy vizsgaidőszak, méghozzá a negyedik. Hát meleg volt most is, szóval szar volt ez az időszak. Szerencsére ott volt nekem Nomim. Mai nap volt fizika, ami szerencsére meglett. Először kettes lett és egy feladat amit jól csináltam ha az meglett volna akkor hármas. Vagyis jól csináltam, csak hittem kedves Sanyinak és hááát nem jól tudta, de kedves volt tanár és azt mondta, hogy egye fene és adott egy hármast. Algel már nem hiszem ilyen jó lett, de azt majd csütörtökön. Daninak szerencsére meglett fizika, Sanyinak sajna nem.

RaveAirnek meg a rövidítések:
CS = Counting Science = Számítástudmányi tanszék
BSZ = Bevezetés a számításelméletbe
BSZ# = Bevezetés a számításelméletbe keresztfélév

3 hozzászólás:

RaveAir írta...

Kösz Panyi! ;)

És jó, tanulástól mentes nyaralást kívánok!

Zsombor írta...

Éjjel van, bogarak a monitoron... a szokásos. Erre fogom magam és a post alatti levélen lévő nyilat elkezdem mutató ujjal agyonnyomni, de nem megy. Ekkor eszmélek, hogy az nem egy élőlény... Vizsgaidőszak utáni fáradás. Egyébként grat a meglévő tantárgyakhoz és sajnálom amiket bebuktatok. Szakirány gondolom így nem lesz belőle egyhamar. D@n-nak üzenem, hogy az algel könyvét bármikor elviszem neki, van bérletem (persze csak a pécsi tömegközlekedésre).

D@n írta...

Zsombinak: Ráér :) De lehet h majd egyszer meglátogaltak :D

Megjegyzés küldése