2007. június 7.

Mindenegyéb

Huh nem is tudom mit akartam írni, de az tuti, hogy ma nem volt kedvem tanulni algelt, így kcisit filmeztem, plusz megnéztem magyar House-t, amikor is Szakácsit váltotta Kulka. Érdekes-érdekes, majd kiderül mi lesz belőle. Egyelőre azt mondom Szakácsi volt az igazi. Szegény azonban már nem szinkronizálhat. Meló is volt ma egy kicsit. Nagyon meg kell már mondanom kedves főnökömnek, hogy úgy lehet normálisan dolgozni, ha nem útközben változik meg minden. Mert az okés, hogy tényleg a megrendelő mond valamit útközben, mert megesik, de könyörgöm, amit már az elején lehet tisztázni, akkor azt tegyük meg. Már tudom, hogy LZnek igaza volt néhány dologban, de ettől függetlenül nem szimpi a tanár, de van tudása. Istenem de kevertem itt mindent. Jaj majdnem nem említettem meg, hogy már megvan a Párizsba szóló jegyünk, na meg vissza is. Szóval akkor lehet nem fogok itt blogolni... bár ki tudja... wapról küldhetek ide emailt, bár a roaming díjak kicsit drágák.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése