2007. június 13.

MSN OSD menü


Gondolom már veletek is előfordult, hogy éppen kedvesetek, haverotok írt valamit MSNen és hát a nagy CS, StarCraft, WoW party közben lemaradtatok mindenről és úgy 3 óra hent után vettétek észre, hogy valaki rátok szólt. Na most ennek vége van. Egy kedves francia úriember, Nicloas Merlet (Nikolá merlé) csinált egy kis kiegészítőt MSNhez amellyel egy OSD menün kaphatjuk az infot, hogy éppen ki szólt ránk és mit is mondott. Be lehet minden állítani, hogy hol, hogyan jelenjen meg és így eldönthetjük, hogy akarunk rá válaszolni vagy nem. Természetesen film közben is megy! Én azonnal feltettem. Ja .NET FrameWork kell hozzá, de be van építve. Igaz nem sokat játszom, de azért jól jön néha. Sorozatot nézek:D
LETÖLTÉS >>

4 hozzászólás:

RaveAir írta...

Kövezz meg, de én egyáltalán nem "lámulok" (de szép szó!) a M$ féle MSN kliensekkel. Itt nem arról van szó, hogy alapvetően nem szeretem a PiciPuha memóriazabáló programjait, hanem arról, hogy ezt a sok csicsával nem békülök ki. Jó, egy ideig viccesek lehetnek a különböző hangulatjelek, meg az egymásnak átküldött vicces hangok, de aztán annyi.
Én a Miranda-t használom MSN-re (is), ami tök jó, mert egyszerű, bárhová telepíthető (nem kell hozzá admin jog), nincsenek benne idegesítő hangok, rezgés, felugró ablakok. Tehát nagyon jól elműkődik a háttérben, és nem zavarja az aktuális tevékenységemet. Tehát ezért sem hoz igazán lázba ez az új kiegészítés.

Panyi írta...

Csicsás hangulatjeleket szépen ki lehet kapcsolni, amit én is megteszek, mert nem érdekel. Hangokat is kikapcsolom. Minden ki van kapcsolva. Egyedül nekem a kereső része jó. Eddig egyik kliensben sem találtam olyat, aholc sak állapot szerint lehet rendezni az embereket és nem csoportok szerint. Valamint egyikben sem volt olyan keresési opció a partnerek között, ami normálisan keresett volna mind az online, mind az offline kontaktok között.

RaveAir írta...

A Miranda-ban is lehet kapcsolat/állapot szerint csoportosítani. Azonban a keresője nem valami jó... még. De gondolom, hogy idővel megcsinálják azt is.

Zsombor írta...

Nehéz lenne lemondanom az MSN live-omról, ha már ilyen jól bekonfigoltam... Az előbb említett modul is fent van, ezen kívül felolvassa hangosan egy női hang az üzeneteimet (persze csak ha akarom), a Plusz miatt azt is látom ki mikor volt online, Simp MSN crypterrel pedig biztonságosan beszélgetek (bár amaz támogatja más MSN kliensek kódolását is). Egyszóval hajrá M$, lehet hogy szar amit csináltok, de ez például még fut is legtöbbször.

Megjegyzés küldése