2007. június 6.

Fizika - Algel bukta

Már ugyan tegnap tudtam, hogy nem lett meg a Fizikám, mert feladatokból ugyan nagyon penge voltam, de nem jeleskedtem az elméletben, ami egy kicsit igaz is, azonban nem tudtam, hogy el kell egy kicsit kalandoznom a kérdéstől, amit szépen oda feltett nekem tanár úr, tehát asszociákok egy kcisit és ami a témából tudok még mellé, ami ugyan nem a kérdés de azért szépen meséljem el. Nem baj most már tudom, hogy az elméletre kell csak gyúrnom, plusz néhány plusz feladat.

Algelből szintén ez volt a helyzet, bár mondjuk oda jobban kellene mind a kettőre is tanulni, tehát mind elmélet, mind gyakorlatra kell még tanulnom, de ha elmélet sokkal jobban megvan, akkor ezalapján feladatokra is sokkal több esélyem van. Azt hittem holnap lesz eredmény, de már ma is volt, szóval péntek helyett már holnap is elkezdhetek tanulni. Nem baj el is kezdem, mert muszáj!

3 hozzászólás:

Zsombor írta...

Nem para, algelből én is duplázok :)

Névtelen írta...

nem para, jövőre találkozunk:)

Panyi írta...

KÖvetkező félévben mehetek, mert vizsgakurzus lesz és van aláírásom!

Megjegyzés küldése