2007. június 13.

Mai napom

Azt hiszem kezdésként inkább kezdjük a tegnapi nappal, ami hatással volt szerintem a mai napra is. Szóval tgenap végre megtettem és megírtam az algel második vizsgámat. Hát szerintem nem tudom milyen lett, de ez így van. Hazjöttem ls hihetetlenül szarul voltam, vagyis nem tudom kicsit fájt a fejem punnyadt meg minden voltam. Így megnéztem a jó öreg Kisvárost a tévében (ÓóóÓÓÓóóó Az én Városom) majd a híradó és ezzel valahogyan annyira kipihent lettem, hogy éjfélig csinálgattam a weboldalam egy új aloldalát, ami nagyon jó lett.

Viszont utána nagyon nem sikerült jól az alvásom. Hatkor már fennvoltam, majd aludtam azlrt még nyolcig, majd aztán megpróbáltam fizikát tanulni de nem sikerült, így inkább Rómát néztem. Jaj, majdnem elfeljtettem megemlíteni, hogy azt is álmodtam, hogy a fizikám négyes lett. Úgy legyen.

Most meg összeszedem magam és elindulok Nomim elé, aki ma vizsgázik.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése