2007. január 10.

24 és sorozatok

Ma sem tanultam semmit, és már sztem nem is fogok, de majd holnap már tényleg. Reggel felkeltem híreztem egy kicsit majd elkezdtem nézni a 24-et, na ott nem kellett volna elkezdeni, mert akkor jött kedves Danika és szépen hozta laptopját, hogy egy pár sorozattal gazdagabb legyen. Szépen elbeszélgettünk és míg ő másolgatott, addig én befejeztem a második részt.
Ezek után elindultunk a suliba, hogy aláírjuk a mérés jegyet. Mivel hamar érkeztünk, úgy gondoltam, hogy beugrunk még a tesitanszékre aláíratni a kedves kis tesijegyemet, ami csak aláírás. De csak kedden és csütörtökön lehet. Na mondom köszönöm. Na akkor irány át mérésre, ahol mivel még így is korán jöttünk be tudtunk férni az első félórába...A többiek sokkal rosszabbul jártak, nekik többet kellett várni...hihihihihihihi
Majd szépen hazamentem, Danika is hazament tanulni pécsre....azaz inkább motorozni (30 perc még és otthon lesz).
Otthon gondoltam, hogy már nem tanulok, de kis melóhoz sem volt kedvem, így szépen nekiláttam a maradék két 24 résznek. És még mindig csak annyit tudok mondani, hogy óbáz, OMG, WTF, ultrabrutál anyázás. Már azt hittem, hogy nem lesz több megrázó esemény a vége előtti 5. percinél, de tévedtem, utána még volt, de nagyon nagyon volt.....Nem mondom el, mert még olvassák olyanok, akik nem látták, azt lefejeznek.
Ezekután fogtam magam és szépen kerestem 24 csengőhangot, vagyis nem simán, hanem rákerestem valamire, mert nem emlékeztem és behozott egy blogot, ahol valakik irodában dolgoznak és olyan Cisco telefonjuk van, amilyen a sorozat irodájában is, és le akarták cserélni olyanra, amihez sajnos rendszergazda kellett, de szépen megoldották, na akkor határoztam el, hogy nekem is kell olyan a telefonomra...Találtam is és olyan is van most:D
http://cactus.rulez.org/blog/2006-07-19-CTU/ - A blog
http://www.ccir.ed.ac.uk/~jad/ringtone.html - 24 csengőhangok
Valamint már ma meg fogom nézni az új House részt is, csak előbb még egy kicsit meló lesz. Valakik azt mondták, hogy az is nagyon ütős lett...na akkor asszem ma meglesznek az ütős sorozatrészeim...

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése