2007. január 6.

Fizika + Péntek

Na akkor nem is tudom hol is kezdjem el eme felthőtlenül induló blogbejegyzésemet. Először is tanultam ezerrel fizikára. Aztán eljött a nagy fizika vizsga nap. Sikerült felkelnem, igaz aznap este nagyon szarul aludtam, vagyis nem nagyon tudtam elaludni, de azért megtettem csak nehezen. Vizsga előtt összefutottam szokásosan kedves Zsomborra, aki letolta a welness porgramját a doga előtt, ami akövetkezőből ált: cigi, tesco gazdaságos energiaital Spar zacskóból előhúzva, majd egy kiadós szarás a vizsgateremmel kompatibilis toalettel. Majd aztán vizsga. Kellemes volt minden, súgni is lehett egyszer kétszer rádszólt, de semmi extra. Tanár mondta, hogy ne beszélgessünk, hiszen nem kocsmában vagyunk. Utána halkan mondta, hogy Sajnos. Erre eszembejutott a csütörtöki fizika konzi, ahol pedig majdnem leesett az emelvényről. Erre benyögi, hogy pedig ma még nem ivott semmit:D LOL. Mondtuk zsomborral, na meg Sanyi is ott volt, aki statisztikailag meghatározta, hogyha PZH előtt megy barátnőjéhez, akkor meglesz neki. Szóval visszatérve vizsgára elég szépen sikerült, vagyis azt éreztem, de hiszen az nem jelent semmit, mert háát, azért nem vagyok valami nagy fizika tudor.
Vizsga után irány haza, ahol egy kicsit végre játszhattam egy kis Call of Duty 2-t, mert volt hova feltennem újra. Közben Andyvel és RaveAirrel megbeszéltük az esti westendes korit, hogy majd én RaveAirrel és Évivel találkozom hat körül ott, mert gondoltam végzem egy óra alatt eredményhirdetéssel és hazamehetek még korimért, de mint kiderült nem így történt. Visszamegyek 3ra, hogy megtudjam vaj megbuktam e fizikából vagy átmentem-e. Na már most az nem ment olyan gyorsan mint gondoltam volna. Kedves tanárúr egy kicsit lassú volt, de a személyiségével nem volt semmi bajom. Zsomborral, Rolanddal, Zolival, meg akik ott voltunk eltrécseltünk mindenről. Akkor vagy 5re be is értem hogy megtdujam eremény. Kiderült akkor, hogy pontjaim alapján nem lenne meg a vizsga és kellene még két pont. Az egyik gyakorlati feladatban még ki is tudtam volna reklamálni azt a pontot, csak éppen az elméleti kérdésben nem. Akkor odavittem neki, hogy vésse be a karót az indexbe. Ránéz vizsgadolgozatomra. Néhány elbaltázott igaz-hamis kérdésre és rávés +2 pontot, majd a kettest a dolgozatra és bele az indexembe. Na mondom köszönöm. Találkozunk következő félévben.
Telefon RaveAirnek, hogy kicsit később tudunk találkozni, vagy egy órával mert kicsit sokáig tartott a kedves eredmény kihirdetése. Haza koriért, vissza westendbe, ahol aztán Andy is becsatlakozott és együtt indulhattunk korizni. RaveAir nem tudott, de egész szépen megtanult. Azért még nem profi, de halad... Közben megtárgyaltuk, hogy baránőink nem akarnak velünk eljönni Mel Gibson újabb fantasztikus filmjére, az Apolcalyptóra, mert hogy túl véres meg naturalista. Andy azonban eljött velem. Kezdetben még úgy volt RaveAirék is jönnek, de aztán mégsem. Viszont elkísértek minket kaját venni a Burger Kingbe, majd elköszöntünk és mentünk filmet nézni. Mikor beültünk kiderült, hogy Andy azt hitte egy thrillerre ültünk be, de felvilágosítottam, hogy ez egy majákról szóló film, melyben romantikus futós jelenetek is vannak. Erre mondta, hogy óbazz:D A film közben megkajoltuk szendvicseket, és ismét csak realizáltam, hogy utálom a "junk food"-ot. Ráadásul kis is borult a kajám, vagyis a szendvics szétjött. A sültkrumpli sem az igazi, csak a mekibe a jó. Lényegtelen.
Akkor valamit a filmről is írok. A film az annyira volt naturalista, mint ahogy kellett lennie neki. Annyira nem túlozta le most Mr Gibson mint a Passióban. Bááár azért itt is voltak érdekes megoldások. Vadászat, mind állat, mind ember ellen annyi vér folyt, amennyire szükség volt, és akkor folyhatott. Igaz azért 18+ volt a film. Szóval nekem kicsit többet mondott a film, mint mondjuk a Passió tette. Főleg az a tátott száj volt a legjobb, amikor lementek óceánpart és látják, amint a nagy gályákról partra szálltak a spanyolok, miközben ők még csak bunkósbotokkal, íjakkal harcoltak, és kis kunyhókban esetleg egy nagy kőépítményekben éltek (bár utóbbi csak az arisztokratákat jellemezte, akik olyan arisztokraták voltak, mint mindenhol, fenn hordták az orrukat)
Fél kettőre itthon is voltam. Mamámnak természetesen nem tetszett... Tudjátok... Bezzeg az ő idejükben....
Sajnos a tegnapi korcsolyából kimaradt Nomim, mert neki tanulnia kellett, mint ahogy nekem is, csak neki egy kicsit sűrűbb jövő hete lesz mint nekem. Szóval itt is sok sok sok sok energiát kívánok neki.
Ma nem csináltam semmit, csak délig aludtam, majd tanultam egy kis sok bszt, amit aztán holnap a tetőpontjára emelek azzal, hogy még többet még jobban fogom, hogy hétfőn sikerüljön maga a vizsga.
Most pedig megyek CoDozni!!!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése