2007. január 23.

Indexszel való rohangálás

A tegnapi napom azzal telt, hogy indexemet bevittem, hogy kedves szoftver labor 3 tanár aláírja nekem már, és hogy mielőtt danikával bemegyek jogra leadni oda is az indexet a már aláírt szoftlabossal, de sajnos danika megbetegedett így szolidaritást vállaltam én is vele és én sem megyek be, helyette WoWolok egy kicsit és tápolom kedves kis Panyi Blood Elf karakterem.
A tegnapi naphoz hozzátartozik, hogy míg én bementem és leadtam az indexemet, addig kedves Nomimnak 9re kellett bemennie, hogy 10ig aláírhassa a tanár. Na mármost a tanár 11re ment be:D Szóval ennyit a közgáról. Addig szépen vártam vele és terveztük, hogy mikro megyünk el korizni, az időpont már majdnem megvan. Szerda délutánra tervezzük. Szóval aki olvassa blogom és akar jönni tegye meg. Nagyon jó móka ám.
Délután sikerült befejeznem végre egy melót, ami elvileg meg, bár még egy kis stresszteszt nem ártana rá, de ahhoz már lusta voltam. De nem pihentem, mert jött a következő kis kiegészítős meló, emiből már tököm ki van, de istenem... a megrendelő az a megrendelő...
Na most megyek kóvályogni Azeroth kies világába.

1 hozzászólás:

Alwares írta...

Hát Azeroth hmm... Engem most egy kicsit magába szivott Középfölde :) Főleg az után miután holnap átveszek még 512 RAM-ot még jobb lesz a játék :D

Megjegyzés küldése