2007. január 25.

Egy kis korcsolya, egy kis film, egy kis alvás

Tegnapi nap végre sikerült elmennem kedves kis barátnőmmel, Nomimmal korcsolyázni, valamint becsatlakoztak még barátnői is, Roni és Zsuzsi is. Mivel kedves Roni nem tud korizni méh ezért béreltek neki egyet, amellyel aztán kisebb próbálkozások árán sikerült néhány métereket haladni, szépen lassan. Mindig volt vele valaki, de mondtam a többieknek, hogy nem szabad mindig mellette lenni, mert akkor mi sem korizunk és csak szépen lassan lesz ebből valami. Azt a végén már csak mindig egyvalaki volt azért mellette, de amikor én voltam, akkor azért nem haladt annyira lassan, mert hát nem, mert én kicsit gyorsabb sebességre invitáltam őt. Kori után szerveztem volna valami kis mozizást, valamelyik tökmindegy melyik filmre, de Roninak tanulnia kellett így ő nem jött, de akkor ha ő nem jött, akkor mi még koriztunk tovább. Majd mikor már nagyon meguntuk, akkor eldöntöttük, hogy elmegyünk corvinba, mert szerd van olcsó a jegy, valamint szerssük corvinmozi:D
Na itt kezdődtek a peches szériák:D Corvinban 16kro volt az utolsó előadás, mert valami díszbemutató volt. Azonban előtte még a 4-6os is lerobbant, mert nem tudta bezárni az ajtót, pedig Zsuzsi mondta, hogy menjünk metró, mert az gyorsabb, de szerintem a villamos akkor is. Ja még mielőt tkérdeznétek, nem combino robbant le:D Corvin után akkor úgy döntöttünk menjünk el a Kossuthba. Na mint kiderült az meg felújítás alatt van, és ugyan volt film, de azok nem jók. Így végül mentünk westednbe, ahol megnéztük a Királynőt. Egész kellemes kis film volt. Ajánlom azoknak akik egy kicsit bele szeretnének látni, hogy vajon az angol királyi család hogyan viselkedhet bizonyos szituációkban a XX. században. Ebben konkrétan az volt, amikor Diana hercegnő meghalt. Vajon Monarchia jó az embereknek vagy nem... stb... Bizonyos fordulatokban azt hinném, hogy nem jól cselekdnek, de közben ők is emberek, mintha Monarchia nem érne semmit, valamikor meg nagyon is jó... érdekes...
Mozi után gondoltam egy fél óra és máris ott leszünk barátnőmnél, de sajnos tévedtem. Úgy volt, hogy villamossal megyünk, hiszen az még mindig gyorsabb onnan a westendtől, de elkísértük még Zsuzsit a deákig, mert legalább addig sem megy egyedül. Azonban deákon rájöttem, hogy felújítják a metrót és hétköznap 19:30 után már csak metrópótló jár. Na mondom akkor menjünk ferenciekre, mert ott megáll. Elköszöntünk ott Zsuzsitól, majd felmentünk várakozni. 10 perc várakozás után, valamint abból, hogy a szemközti oldalon sem ment el egyetlen metrópótló, akkor gondoltuk, hogy valami gáz van. Elolvastuk a kiírást és kiderült, hogy január 21-26. között szünetel a felújítás és járnak este is a metrók. Na mondom anyátok. Visszasétál Astória, majd metró Nomihoz és alvás. Szóval jól megszívtuk:D Bár összeségében kellemes nap volt.
Mára ennyi volt a blogolásból, mert mennem kell be dolgozni. Most valami sokan egy helyen fogunk melózni, ezt mondta főnök, mert valami nagyobb projekt lesz most. Mondta, hogy vigyek laptopot:D Mondtam az nem fog menni, valamint nincsen olyan ember, akitől kérhetnék most kölcsön. Este WoWolni fogok majd egy kicsit. Most már tápolni kell majd az én kis Cicuskámat is. Kezdem megszeretni. De félek, hogy találok aegy jobban, erősebben kinéző vadállatot azerothi kirándulásaim során és el kell majd eresztenem. Na mindenkinek kellemes napot kívánok!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése