2007. január 21.

Mai nap összegzése

Mai nap sikerült megint korán felkelnem, ami most olyan fél 9et jelentett, nem tudom hogyan csinálom, de mióta nem kell tanulnom, azóta egyszerűen hamar kelek fel. Délelőttöm és a délutánom egy kis melóval telt, amit nagyon élvezek mostanában, nem tudom miért, lehet a smarty miatt, de lehet, hogy csak régen csináltam. Utána egy kicsit vagyis inkább sokat beszélgettem anyukámmal, végre, már régen láttam szegénykét:( Utána elmerült a Vista kedves játékaiba, mint a Pasziánsz, az Admirális, vagy most a Mahjong is. Én most nekiállok egy kicsit WoWolni,mert már nagyon vár az én kis Bloodelfem:D Holnap fordítani is kellene, de szerintem csak a munka végeztével fogok csak, de akkor leülök és megcsinálom egy nap alatt a Sint, mert már be kellene fejezni, meg ott van a Titan Quest, aminek aztán van rendes szövege.

1 hozzászólás:

Névtelen írta...

De irigyellek, hogy végeztél erre a félévre. :|

Megjegyzés küldése